خبرگزاری کار ایران

در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور؛

دو برد شیرین خیبر خرم آباد در برابر شیراز و شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۱۰

تیم فوتبال ساحلی خیبر خرم‌آباد با برتری مقابل بیمارستان قلب کوثر شیراز، وچایچه شهرکرد در کورس صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال ساحلی خیبر خرم‌آباد با برتری مقابل بیمارستان قلب کوثر شیراز، وچایچه شهرکرد در کورس صعود به لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشورقرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در روز چهارم مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته یک در پارک صنعت قراملک تبریز، تیم خیبر با برتری ۶ بر یک برابر کوثر شیراز به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کرد.

گل‌های خیبر در این بازی توسط مجتبی اصغریان، مسلم دریکوند، مرتضی شاهرخی، علی ابراهیمی، سامان سرهنگی و علی سلطانی به ثمر رسید.

خیبری‌ها همچنین با نتیجه ۴ بر ۳ برابر چلیچه شهرکرد، دومین پیروزی را در این مسابقات کسب کردند. برای خیبر در این بازی مجتبی اصغریان، مرتضی شاهرخی، صابر شیران و سلمان سرهنگی گل‌ زدند.

خیبر با کسب این پیروزی به رده چهارم این گروه صعود کرد. این تیم در روز اول رقابت‌ها برابر نماینده اردکان به تساوی ۴ بر ۴ رسید و در ضربات پنالتی ۸ بر ۷ مغلوب شد.

دور دوم خیبری‌ها با قرعه استراحت مواجه بودند و در دور سوم هم بازی را ۴ بر ۳ به تیم شهرداری‌نوین تبریز واگذارکردند.

اسامی بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد: مجتبی اصغریان، سیدمرتضی شاهرخی، صابر شیران، آرش و علی سلطانی، سیدمحسن قاسمی، سامان سرهنگی، علی ابراهیمی، سیدعلی موسوی، مصطفی ندری، مسلم دریکوند، مربی: مسعود یاراحمدی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز