خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت احوال لرستان

میزان ولادت در استان لرستان بیش از ۲ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۲۵

میزان ولادت در استان لرستان در سال ۱۳۹۲ نسبت به سال قبل از آن به میزان ۲.۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل ثبت احوال لرستان گفت: میزان ولادت در استان لرستان در سال ۱۳۹۲ نسبت به سال قبل از آن به میزان ۲.۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، " حسین میردریکوندی " اظهار داشت: طی سال ۱۳۹۲ میزان کل ولادت در استان لرستان ۳۷ هزار و ۹۴۴ مورد بوده است که از این تعداد ۱۹ هزار و ۷۹۴ مورد پسر و ۱۸ هزار و ۱۵۰ مورد دختر بوده‌اند. وی افزود: نسبت تولد پسران به دختران در سال گذشته ۱۰۹ بوده، در حالی که سال ۱۳۹۱ این میزان ۱۰۷ بوده است، یعنی در مقابل تولد هر ۱۰۰ دختر طی سال ۹۲، تعداد ۱۰۹ پسر در این سال به دنیا آمده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال لرستان با بیان این که طی سال ۱۳۹۲ میزان کل واقعه وفات در استان لرستان ۸ هزار و ۷۳۴ مورد بوده است، گفت: سال ۱۳۹۱ تعداد ۸ هزار و ۴۳۶ مورد واقعه وفات در استان ثبت شده بود که با توجه به آمار سال ۱۳۹۲، حدود ۳.۵ درصد افزایش در این بخش صورت گرفته است.

میردریکوند بیان داشت: سال ۱۳۹۲ تعداد ۲۲ هزار و ۲۱۱ مورد واقعه ازدواج در استان ثبت شده است و در مقایسه با سال ۱۳۹۱ که ۲۳ هزار و ۵۱۱ مورد ثبت ازدواج داشته‌ایم، حدود ۵.۵ درصد کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز