خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان خبر داد:

بیش از یک‌هزار پایگاه در لرستان متقاضیان دریافت یارانه نقدی را ثبت‌نام می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۱۴

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان گفت: بیش از یک هزار پایگاه در لرستان متقاضیان دریافت یارانه نقدی را ثبت نام می‌کند.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: بیش از یک هزار پایگاه در لرستان متقاضیان دریافت یارانه نقدی را ثبت نام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، چگنی در جمع خبرنگاران افزود: روند ثبت نام از متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها در مرحله دوم در استان لرستان مطلوب گزارش شده است.

وی اظهار داشت: در روز نخست ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ۴۹هزار خانوار متقاضی ثبت نام در لرستان بوده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان روز دوم مرحله هدفمندی یارانه‌ها نزدیک به ۱۰۰ هزار خانوار و روزهای بعدی را بین ۴۹تا ۵۰هزار متقاضی ثبت نام بوده است.

وی با اشاره به روند مطلوب ثبت نام در روستا‌های این استان، گفت: در روستاهای لرستان خوشبختانه هیچ گونه مشکلی گزارش نشده است و ۳۰ اکیپ پستی به روستاهای لرستان جهت جمع آوری فرم‌های یارانه‌ای اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه آمار دقیقی در زمینه تعداد ثبت نام شده‌ها در استان وجود ندارد، گفت: در روستاهای که خانه بهداشت و پایگاه‌های مقاومت بسیج آن‌ها به خط اینترنت وصل باشند، کار ثبت نام از این روستا‌ها را انجام می‌دهند.

چگنی با اشاره به عدم ارسال پیامک شناسه کاربری برای برخی از متقاضیان دریافت یارانه گفت: با توجه به ثبت مشخصات افراد در سایت رفاهی در این زمینه جای نگرانی نیست.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان گفت: همراه داشتن کد پستی، شماره ملی سرپرست خانوار و سایر اعضا و شماره حسابی که فرد قبلا از آن حساب یارانه دریافت کرده، ضروری است.

وی افزود: افراد متقاضی شماره حساب‌هایی را که در سایت ارایه می‌دهند، ‌‌ همان شماره حساب‌های قبلی دریافت یارانه باشد، چراکه استفاده از شماره حساب کارت‌های دیگر، ممکن باعثعدم ثبت نام موفق شود.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست ۵۵۰ هزار خانوار لرستانی یارانه دریافت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز