خبرگزاری کار ایران

بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری لرستان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۸

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: تعداد ۱۰ نفر از کارشناسان مجرب دستگاه‌های اداری استان به عنوان بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری انتخاب شده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: تعداد ۱۰ نفر از کار‌شناسان مجرب دستگاه‌های اداری استان به عنوان بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری انتخاب شده‌اند.

به گزارش ایلنا از خرم آباد به نقل از سفیرافلاک، نادر قربانی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در حاشیه اولین جلسه توجیهی بازرسان صیانت از حقوق شهروندی استانداری لرستان با بیان اینکه این گروه وظیفه بررسی عملکرد دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در خصوص رعایت حقوق شهروندی را بر عهده دارند گفت: آقایان سهراب مظفری‌نیا؛ عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان، محمود کوماس‌جودکی؛ مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان، سعید القاصی‌مهر؛ کار‌شناس بازرسی شهرداری خرم‌آباد، علی دالوند؛ کار‌شناس رسیدگی به شکایات مخابرات، نبی محسنی؛ کار‌شناس حقوقی امور شهری استانداری، علی ستار سپهوند؛ کار‌شناس مسئول حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجید سوری؛ رییس اداره فرهنگی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بهنام فروتن‌نیا؛ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد، علی اکبر صفابخش؛ کار‌شناس امور اداری حمل و نقل و پایانه‌ها، و ناصر افشاری؛ مسئول امور حقوقی بهزیستی اعضای گروه بازرسی صیانت از حقوق شهروندی لرستان است.

قربانی با بیان اینکه کارت شناسایی برای بازرسان صادر و احکام آن‌ها نیز به تمام ادارات ابلاغ شده است، گفت: این افراد از بین ۷۰ کار‌شناس معرفی شده توسط ادارات استان با توجه و تخصصشان انتخاب شده‌اند و تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری‌های لازم و مربوطه با بازرسان هستند و باید مستندات و موارد درخواستی آنان در این رابطه را در اختیارشان قرار دهند.

وی ادامه داد: این افراد در مرحله اول فعالیت خود، در پنج گروه دو نفره می‌بایست تا پایان اسفند امسال تعداد ۴۰ دستگاه اداری پُرمخاطب در سطح شهرستان خرم‌آباد را بازرسی کرده و طبق آیتم‌های پیش‌بینی شده عملکرد این ادارات را به استانداری گزارش دهند.

وی افزود: مدیران معروف بازرسان نیز موظف به همکاری لازم با آنان در خصوص پذیرش ماموریت و دیگر موارد هستند و وسیله نقلیه مناسب در اختیار بازرسان در طول مدت بازرسی قرار دهند.

قربانی زمان اجرای مرحله دوم بازرسی‌ها را اوایل سال آتی عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم، بازرسی از ادارات تمام شهرستان‌های استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز