خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان:

حضور جامعه ورزش و جوانان لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با آرمان‌های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۳

اعتقاد داریم که سنت الهی همیشه در جریان است و نور حضور جوانان و زنان و مردان این کشور ظلمت شکنی می‌کند و بساط باطل را به نابودی می‌کشاند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: حضور پر شور جامعه ورزش و جوانان لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا محمدی اصل در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و آغاز سی و ششمین بهار آزادی افزود: در این روز مردم ایران با عزمی راسخ یاد و خاطره سال ۵۷ را زنده خواهند کرد.
وی اضافه کرد: پیشکسوتان، ورزشکاران، دست اندرکاران ورزش و جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و باشگاه‌های استان لرستان بصورت خود جوش در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و یکبار دیگر طنین، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر خواهند داد.
محمدی اصل اتصریح کرد: شادیه بهار سی و پنجم انقلاب را بار دیگر با فریادهای ظلم ستیز و باطل کننده ظلمت پراکنی ایادی استکبار جهانی به گوش جهانیان می‌رسانیم و خواهیم گفت محکمتر از همیشه ایستاده‌ایم و از اهداف امام راحلمان که با جریان سازی گفتمان انقلاب همیشه پابرجای اسلامیمان، روح آزادی خواهی و حق طلبی را در جهان زنده کرد، حمایت می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: بهار آزادی ما، بهار استقلالی است که از تحریم و تهدید ترسی ندارد و مطمئن‌تر از همیشه اجازه زیاده خواهی و توهین به عزت حسینی و علویمان نخواهیم داد هر چند که می‌دانیم شیپورهای تبلیغاتی دشمنان قسم خورده بر علیه جمهوری اسلامی همیشه پر سر و صداست.
وی اضافه کرد: اعتقاد داریم که سنت الهی همیشه در جریان است و نور حضور جوانان و زنان و مردان این کشور ظلمت شکنی می‌کند و بساط باطل را به نابودی می‌کشاند.
وی تاکید کرد: سی و پنجمین تولد نهالی که سالهاست با خون شهدا و رود جریان مردمی که پای اهداف انقلاب خود قسم خورده‌اند را جشن می‌گیریم و از گزافه گویی لشکریان باطل هراسی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز