خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۲۷

رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت 3 روز در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری روز چهارشنبه - هشت آذر ماه - اظهار کرد: نمایشگاه امسال با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر مهار تورم و رشد تولید در سال 1402 و با شعار هفته پژوهش و فناوری امسال با عنوان "پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم" برپا خواهد شد. 

وی افزود: این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور از تاریخ 13 لغایت 15 آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

رئیس پارک علم و فناوری لرستان در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تعدادی کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف با حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی 3 روز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که جزئیات و ساعات دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 

گفتنی است بیست‌ و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان جهت بازدید علاقمندان از تاریخ 13 لغایت 15 آذرماه 1402 به مدت سه روز از ساعت 9 صبح الی 16 عصر جهت نمایش دستاوردهای فناوران، نخبگان و شرکت های دانش بنیان دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز