خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

ساخت مسکن محرومین در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۰۰

استاندار لرستان گفت: ساخت مسکن محرومین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با  رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره خدمات و برنامه‌های بنیاد مسکن با قدردانی از حمایت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، گفت: حوزه مسکن و اشتغال در دولت سیزدهم بسیار مهم است. 

استاندار لرستان عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به‌عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب، ارزنده و‌ قابل تقدیر دانست و افزود: طی دوسال گذشته بیش از ۱ میلیون ۷۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح روستاهای استان لرستان آسفالت شده است. 

زیویار با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بالقوه لرستان و محرومیت‌های موجود در این استان بر افزایش اعتبارات عمرانی و سهمیه قیر سال جاری در استان لرستان تاکید کرد. 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از واحدهای مسکن روستایی در لرستان مقاوم‌سازی شده است افزود: از این حیث لرستان جز سه استان برتر کشور است. 

زیویار با تاکید بر نقش و‌ جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد استان گفت: اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی  در استان گامی مهم در راستای عمران و توسعه پایدار در سطح روستاهای استان لرستان خواهد بود.‌ 

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تولید مصالح ساختمانی در استان افزود: لیست صنایع تولیدی ساختمانی از طریق معاونت اقتصادی استانداری بررسی و به منظور سرمایه‌گذاری و تولید و ساخت این مصالح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه خواهد شد. 

وی افزود: ساخت مسکن محرومین با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری اداره کل راه و‌ شهرسازی استان و با هماهنگی استانداری لرستان، در سطح شهرهای مختلف استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

صالحی نیز ضمن تشکر از تعاملات و همراهی‌های ارزنده و قابل تقدیر مدیریت ارشد استان و حمایت‌های ایشان از بنیاد مسکن، اشاره کرد بنیاد لرستان در این دوره از مدیریت در بسیاری از بخش‌ها در سطح کشور پیشتاز است و حتما در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد و خدمتگذار مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز