خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار لرستان:

مدیران لرستانی بر روند اجرای پروژه های عمرانی نظارت مستمر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۰

معاون عمرانی استاندار لرستان بر ضرورت نظارت مستمر مدیران دستگاههای اجرایی بر روند اجرای پروژه های این استان تاکید کرد.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار لرستان بر ضرورت نظارت مستمر مدیران دستگاههای اجرایی بر روند اجرای پروژه های این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ا از خرم آباد، ˈمجید کیانپور ˈ در جلسه شورای فنی استانداری لرستان افزود: با شناسایی و معرفی افراد متخلف باید رفع نقص پروژه ها و با هزینه پیمانکار مورد نظر انجام شود.
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی پیمانکاران متخلفی را که اصول مهندسی را در پروژه ها رعایت نمی کنند به واحد رسیدگی به تخلفات ادارای معرفی کنند.
وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی در ساخت پروژه ها و طرح ها نسبت به مناسب سازی فضاها به ویژه در طرح های درمانی و بهداشتی و ساختمان های اداری برای رفاه حال معلولان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین از احداثسوله در پروژه های عمرانی استان باید جلوگیری شود و پروژه ها با رویکرد جدید و طراحی و شکل نوین جایگزین سوله شود.

وی گفت: در این راستا شهرداری ها از صدور پایان کاربرای ساختمان هایی که اصول مناسب سازی را رعایت نکرده و تاییدیه سازمان بهزیستی را ندارند، خودداری خواهندکرد.
وی افزود: ساختمان های بیش از دو طبقه و مجتمع های تجاری و اداری به ویژه در سرویس های بهداشتی و خدماتی باید مناسب سازی شوند.

وی اظهار داشت: در اکثر مکان های عمومی، اصول مناسب سازی در ساختمان ها رعایت می شود و این در حالی است که در لرستان به ویژه در بیمارستان ها و مکان های بهداشتی و اداری این اصول باید در اولویت قرار گیرد و فرصت های مناسب استفاده از مکان های عمومی برای همه افراد جامعه مهیا شود.

وی تصریح کرد: ضروری است که یک دوره آموزشی جوش و نگهداری مصالح و گود برداری و سازه های نگهبان برای مهندسان تمامی دستگاه های اجرایی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز