خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

6 طرح پژوهشی در لرستان به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۶۳۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از تصویب 6 طرح پژوهشی در کارگروه فناوری و نوآوری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن پور  در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری با بیان اینکه پژوهش‌ها باید به گونه‌ای باشد که ارائه خدمات عمومی بهتر دستگاه‌های اجرایی به مردم را موجب شود، اظهار داشت: یک درصد اعتبارات پژوهش می‌بایست در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی هزینه کارکرد و نتایج آن برای حل مشکلات دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود.

وی افزود: این پژوهش ها باید به گونه ای باشد که منجر به ارائه خدمات عمومی بهتر دستگاه های اجرایی به مردم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان  با تأیید 6 طرح پژوهشی که پس از بررسی توسط اعضای این کارگروه به تصویب رسید، گفت: در این جلسه دو عنوان در حوزه کشاورزی، یک عنوان در حوزه ورزش و سلامت، یک عنوان در حوزه تهدیدات ناباروری جمعیت، یک طرح با عنوان توسعه علوم و فناوری مرتبط با شهر هوشمند و یک عنوان نیز در حوزه فناوری سنگ های معدنی تصویب شد.

حسن پور در پایان اظهار داشت: در مرحله بعدی پژوهشگران می بایست طی شرکت در یک فراخوان عمومی، پروپوزال‌های خود را برای انجام این پژوهش ها به دستگاه های اجرایی مربوطه ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز