خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی:

شهرستان الیگودرز در زمینه بهسازی مناطق روستایی به شدت عقب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۵

نماینده مردم الیگودرز: مردم الیگودرزاز عمران روستایی به شدت گلایه دارند، و در زمینه بهسازی مناطق روستایی در این شهرستان نیز مشکلات جدی وجود دارد.

ایلنا: نماینده مردم الیگودرز درمجلس گفت: مردم الیگودرزاز عمران روستایی به شدت گلایه دارند، و در زمینه بهسازی مناطق روستایی در این شهرستان نیز مشکلات جدی وجود دارد که در این راستا نیز شهرستان الیگودرز به شدت عقب است.

به گزارش خبرنگارا " یلنا " از خرم آباد، " محمدتقی توکلی " در جلسه شورای برنامه ریزی به ضرورت ایجاد ورزشگاه پنج هزار نفری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اکنون یک استادیوم نیمه کاره در این شهرستان وجود دارد که با تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار می توان آن را تکمیل کرد و دیگر استادیوم جدید با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداثخواهد شد.
وی ادامه داد: ورزش الیگودرز نیازمند حمایت مسئولان به خصوص نگاه ویژه دکتر گودرزی وزیر ورزش وجوانان و استاندار لرستان و همچنین مدیر کل ورزش وجوانان لرستان است.
وی به وجود۱۹۰ مدرسه تخریبی الیگودرز به عنوان یکی دیگر ازمشکلات جدی درعرصه آموزشی این شهرستان اشاره کرد
و با بیان این نکته که شهرستان الیگودرز مرکز آموزش عالی دولتی ندارد، اظهار داشت: برای ایجاد مرکز آموزش علمی فناوری دانشگاهی این شهرستان مجوز اخذ شده اما هنوز برای آغاز عملیات اجرایی آن زمینی اختصاص داده نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم از وضعیت عمران روستاها به شدت گلایه دارند، تصریح کرد: در زمینه بهسازی مناطق روستایی در این شهرستان نیز مشکلات جدی وجود دارد که در این راستا نیز شهرستان الیگودرز به شدت عقب است.

توکلی با اشاره به اینکه در حوزه شهری نیز بسیاری از معابر و زیرساخت ها مشکل دارند، گفت: شهرداری الیگودرز نیز به دلیل پایین بودن سرانه، درآمد ندارد و بسیاری از کارخانه ها توان تقویت عمران شهری را ندارند.

وی به اجرای سد خان آباد اشاره کرد و گفت: مدت پنج سال است که این سد در مرحله آبگیری است اما به دلیل ناقص بودن شبکه ها ی موجود در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی مورد استفاده قرار نمی گیرد ودر این خصوص دو هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه بلاتکلیف هستند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس یادآور شد: همچنین تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان سال ۸۴ افتتاح شده که با ۴۰ درصد پیشرفت تاکنون فعالیت جدی در این عرصه نداشته است.

وی جذب اعتبارات برای اجرای بسیاری از طرح های شیلات توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان را ضروری دانست و گفت: به رغم اینکه بیشترین آب های روان در الیگودرز موجود است اما حجم بسیار بالایی از مجتمع های آبرسانی روستایی نیمه تمام مانده که باید در این زمینه نیز چاره اندیشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز