خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

وجود ۱۸۰ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۶۷

مدیرکل صمت لرستان گفت: ۱۸۰ طرح صنعتی نیمه تمام با بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم.

به گزارش ایلنا،  بهمن جعفری در آیین نکوداشت روز صنعت و معدن در لرستان اظهار کرد: در حوزه صنعت در لرستان بالغ‌ بر ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری داریم که ۹۰ درصد صنایع کوچک و متوسط و ۱۰ درصد صنایع بزرگ که ۲۵ هزار نفر در این کارگاه‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه  ۱۸۰ طرح نیمه تمام با بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم، افزود: با کمک و همراهی مسئولان استانی در سال گذشته پنج طرح بزرگ که نیمه تمام و طرح توسعه بودند به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های بزرگ نیز تأمین مالی شدند.

مدیرکل صمت لرستان تصریح کرد: سال گذشته ایمیدرو بالغ‌بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و احیای ۲۳ واحد صنعتی را در لرستان داشتیم.

جعفری با اشاره به اینکه تمام مجوزها از طریق درگاه صدور مجوزها صادر می‌شود، افزود: در سال ۱۴۰۱ کارگروه ستاد تسهیل به صورت مستمر برگزار شد و ۴۱۴ مصوبه داشتیم که ۷۴ درصد عملیاتی و بقیه در دست اقدام هستند.

مدیرکل صمت لرستان تصریح کرد: در سال جاری متناسب با برنامه‌های دولت سیزدهم، وزارت صمت و چهار ساله اقتصادی استان برنامه‌ها را دنبال و بحث تمایل به سرمایه‌گذاری، افزایش ظرفیت واحدهای فعال، احیای واحدهای راکد و ... را در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز