خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خواستار توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۱

استاندار لرستان بر توسعه و تقویت زیرساخت های بخش بهداشت، درمان و سلامت دراین استان تاکید کرد و گفت: ارتقای شاخص های بهداشتی و توسعه و تجهیز واحدهای درمانی و سلامتی دراستان لرستان با هدف خدمت رسانی بهینه و بیشتر به مردم ضروری است.

استاندار لرستان بر توسعه و تقویت زیرساخت های بخش بهداشت، درمان و سلامت در این استان تاکید کرد و گفت: ارتقای شاخص های بهداشتی و توسعه و تجهیز واحدهای درمانی و سلامتی دراستان لرستان با هدف خدمت رسانی بهینه و بیشتر به مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل ازروابط عمومی استانداری لرستان، مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: لرستان یکی از استان های محروم و کمترتوسعه یافته کشور است که برهمین اساس، زمینه سازی برای افزایش میزان و سطح دسترسی مردم به خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی دراین استان بسیار مهم و قابل توجه است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از نیازهای جدی استان لرستان در بخش بهداشت و درمان، کاهش تعرفه های درمانی و سلامت دراین استان به عنوان یکی از مناطق محروم کشور است.

استاندار لرستان تصریح کرد: کاهش تعرفه های درمانی و ارتقای شاخص های بهداشتی و تجهیز مراکز درمانی موجب خدمت رسانی بهتر و بیشتر در بخش های بهداشت و درمان به مردم این استان خواهد شد.

مهندس بازوند گفت: وجود مشکلات اقتصادی و نرخ بالای بیکاری در لرستان، ضرورت توجه جدی و خدمت رسانی بیشتر به مردم این استان به ویژه در بخش های بهداشتی و درمانی را بیشتر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز