خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر لرستان با استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۱۹۸

استاندار لرستان گفت :کانون کارآفرینان برتر استان به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری ،ایجاد اشتغال و زنجیره ارزش است که چنین فرصتی برای خدمت به مردم بسیار زودگذر و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در جلسه هیئت امنا کانون کارآفرینان برتر استان و مدیران دستگاه های اجرایی که با حضور  جمعی از مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای کانون برگزار شد ،  با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی با اعضای کانون کارآفرینان به منظور تمهید مقدمات ، بستر سازی مناسب برای ایجاد اشتغال و تقویت فرهنگ کارآفرینی در استان ،اظهار داشت: همه اعضا  می توانند به طرق مختلف از نظر فکری، ساختار اداری و تخصصی به این موضوع کمک کنند.

 وی با اشاره به تاریخچه ایجاد این تشکیلات گفت: این مجموعه حدود یک دهه است که ایجاد شده و از فعالیت رسمی آن چند ماهی بیشتر نمی گذرد که به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری ،ایجاد اشتغال و زنجیره ارزش است که چنین فرصتی برای خدمت به مردم بسیار زودگذر و ارزشمند است.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت  بالای استان در زمینه تولید محصولات باغی، زراعی و کشاورزی افزود: لازم است مشکلات حوزه های مختلف احصا و شناسایی شده و کارها باقی نمانده و مشکلات ادامه نداشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز