خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار گیلان پیش بینی کرد؛

ایجاد ۴۰ هزار شغل تا پایان سال ۹۳ در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۱۵

صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری بیشترین سهم از تسهیلات را برای ایجاد اشتغال پایدار به خود اختصاص خواهند داد.

معاون برنامه ریزی استاندارگیلان در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: امسال پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار شغل در گیلان ایجاد شود.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدحسین اصغریان با بیان اینکه ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی برای سه ماهه نخست امسال به گیلان اختصاص یافته است افزود: صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری بیشترین سهم از تسهیلات را برای ایجاد اشتغال پایدار به خود اختصاص خواهند داد.
وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در گیلان اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان استان به ویژه استاندار است و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با برنامه ریزی مناسب در کاهش نرخ بیکاری گیلان همه تلاش خود را به کار گیرند.
معاون برنامه ریزی استاندارگیلان با بیان اینکه در تلاش هستیم مشاغلی را تعریف کنیم که با کمترین هزینه بتوان بیشترین شغل ایجاد کرد گفت: کمیته مشترکی بین نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و معاونت برنامه ریزی استانداری تشکیل می‌شود تا ضمن شناسایی واحدهای صنعتی و تولید بالای ۶۰ درصد پیشرفت کار و توانمند در پرداخت تسهیلات بانکی به آن‌ها تسهیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز