خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران عنوان کرد:

دولت به موضوع جذب دانش آموختگان به طور جدی اهتمام دارد / ایجاد بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۶

مهم ترین دغدغه امروز مردم و مسوولان را ایجاد اشتغال برای جوانان است. / از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۶۶۵ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

استاندار مازندران گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۶۶۵ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، با اشاره به اینکه تعهد استان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سال جاری، ۸۰ هزار و ۱۷۴ نفر می‌باشد، یاد آور شد: بیش از ۲۴ درصد از این میزان تاکنون تحقق یافته است.

فلاح اظهار داشت: از این میزان فرصت شغلی ایجاد شده ۵۱۲۵ مورد در بخش مسکن و ۱۴۵۴۰ مورد نیز در سایر بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و اقتصادی استان ایجاد شده است.

استاندار مازندران مهم‌ترین دغدغه امروز مردم و مسوولان را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تصریح کرد: این جلسات باید خروجی لازم و موثر برای رفع این معضل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی، زمینهٔ اشتغال پایدار را فراهم نمایند، خاطر نشان کرد: دولت به موضوع جذب دانش آموختگان به طور جدی اهتمام دارد و این مهم با فعال شدن فضای کسب و کار محقق خواهد شد.

فلاح جلودار با بیان اینکه این نخستین جلسه کارگروه اشتغال در دوره جدید است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا گزارشی از روند پیگیری مصوبات این کارگروه و نحوه ایجاد شغل در دستگاه خود ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز