خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان :

بیش از 2 هزار میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌‏ها به لرستان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۵۶۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت : بیش از 2 هزار میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی‌‏ها به این استان اختصاص یافت .

به گزارش ایلنا ، سمانه حسن‌پور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی‌‌های سرمایه‌ای ابلاغ‌شده به این استان در سال گذشته برابر 2 هزار و 646 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 2 هزار و 61 میلیارد تومان آن معادل 78 درصد تخصیص‌یافته است.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌‌های سرمایه‌‌ای استانی حدود 60 درصد، توازن استانی 57 درصد و سایر اعتبارات از جمله نفت و گاز، اعتبارات توازن ملی و ماده 17 مدیریت بحران دارای تخصیص صددرصدی بوده‌ است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه دو طرح جامع تفصیلی شهری شهرهای فیروزآباد و کوهدشت به‌عنوان مصوبات کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: مقرر شد این طرح‌ها برای بررسی بیشتر و رفع کامل مغایرت‌‌ها دوباره به کارگروه ذی‌ربط ارجاع شود.

حسن پور افزود: اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با پیشنهاد تشکیل «گروه کاری توسعه فرصت‌‌های سرمایه‌‌گذاری صنعت گردشگری» در ذیل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان با مسئولیت دفتر هماهنگی امور اشتغال و سرمایه‌‌گذاری استانداری، دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عضویت سایر دستگاه‌‌های ذی‌ربط موافقت کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز