خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد ؛

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق دورافتاده شهرستان کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۰۴

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت از ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم برخی از مناطق دورافتاده این شهرستان در اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد .

به گزارش ایلنا ، فیض‌الله گراوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  ایجاد بسترهای لازم برای استقرار بیمارستان سیار و کلینیک‌های سیار چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی در شهر گراب در دستور کار قرار گرفته است ، اظهار داشت : خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی برای اولین بار توسط بنیاد خیریه نوآوران سلامت در برخی از روستاهای کوهدشت به‌مدت سه ماه ارائه می‌شود.

وی افزود: خدمات دندان‌پزشکی و خدمات چشم‌پزشکی مانند جراحی، معاینه، اپتومتریست و تحویل دارو به‌صورت رایگان به مردم طرهان در اردیبهشت‌ماه جاری ارائه می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت عنوان کرد: اولویت خدمت‌رسانی این گروه با مناطق محروم و دورافتاده است و غربالگری نیز توسط مراکز خدمات جامع سلامت چاه‌پیت، گراب، کونانی و گرخشاب انجام می‌شود.

گراوند با اشاره به روند افزایشی کرونا در کوهدشت طی روزهای اخیر گفت: تداوم این روند بسیار نگران‌کننده است و باید توصیه‌های بهداشتی در دستور کار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت ابراز کرد: تعداد پزشکان اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی به تعداد سه نفر در هر نوبت افزایش یافته است.

گراوند با بیان اینکه بیشترین حجم مراجعات درمانی در کوهدشت با آمار روزانه بیش از 700 نفر مربوط به بیمارستان امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی با مراجعه روزانه حدود 400 نفر، درمانگاه پاسارگاد با مراجعه روزانه 150 نفر و مراکز جامع سلامت شبانه‌روزی روستایی با مراجعه روزانه بیش از 250 نفر در رتبه‌های بعدی مراجعات درمانی قرار دارد.

وی با اشاره به استقرار پزشک در درمانگاه تأمین اجتماعی کوهدشت برای کاهش حجم مراجعات به بیمارستان این شهرستان افزود: این درمانگاه در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر و در روزهای غیرتعطیل در نوبت صبح و عصر و درمانگاه خصوصی پاسارگاد همه‌روزه تا ساعت یک بامداد آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز