خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک:

سفیران سلامت تا دورترین نقاط استان هرمزگان را تحت پوشش قرار می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۸۷۶

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: سفیران سلامت تا دورترین نقاط استان را تحت پوشش قرار می دهند، خدمات بهداشتی درمانی و اعزام پزشک به روستای محروم زاچ و داربست این شهرستان نیز انجام می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کاوه محمد امینی با اشاره به اینکه برای کنترل بیماری کرونا، قرنطینه افراد مشکوک و مبتلا و همچنین قرنطینه معکوس افراد ضروری است، افزود: شرایط زندگی اهالی روستا به شکلی است که کل خانوار در یک چادر یا کپر سکونت دارند و امکان قرنطینه بیماران، افراد مشکوک و همچنین قرنطینه معکوس یا به عبارتی جداسازی افراد پرخطر، سالمندان، زنان باردار از افراد دارای علائم بیماری  وجود ندارد و این امر سبب ابتلای خانوادگی به بیماری کرونا و گسترش آن در روستا شده است.

وی افزود: با توجه به بعد مسافت و محرومیت روستای زاچ و داربست از نظر امکانات رفاهی، بهداشتی و غیره، تیم سلامت به این منطقه اعزام و بیماران نیازمند توسط پزشک ویزیت شدند.

امینی تصریح کرد: تیم سلامت حاضر در این روستا، خدماتی از قبیل سنجش فشار خون بیماران، شناسایی و غربالگری بیماران مبتلا به کرونا، انجام نمونه گیری رپیدتست از افراد دارای علائم و مشکوک، ویزیت بیماران و انجام واکسیناسیون کرونا برای گروه هدف سالمندان بالای ۶۰ سال ارائه دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز