خبرگزاری کار ایران

۵۲ میلیارد تومان در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۶۹

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: کل اعتبارات هزینه شده برای ساخت و بهره‌برداری از پنج پروژه‌ ۵۲ میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا ، رامین منظمی روز سه شنبه - شانزدهم اسفندماه - در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های تأمین اجتماعی در لرستان، با اشاره به اینکه به میمنت  اعیاد شعبانیه سازمان تأمین اجتماعی ۷۸ طرح را در سطح کشور افتتاح کرد که پنج طرح مربوط به لرستان بود، اظهار کرد :توسعه و ساخت CCU بیمارستان خرم‌آباد از ۶ تخت به ۱۲ تخت انجام شده که طی آن کل تخت‌های قدیمی تخریب و تخت‌های با استاندارد روز جایگزین شدند.

وی افزود: ساخت و توسعه ICU بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد از شش تخت به ۱۸ تخت و بخش NICU به هشت تخت دیگر پروژه افتتاح شده طی امروز بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: کار ساخت و توسعه بخش بستری به ۲۶ تخت اجرا و امروز افتتاح شد.

منظمی گفت: همچنین سایت اکسیژن مایع بیمارستان در قالب یک مخزن ۲۰ تنی اکسیژن با ظرفیت ۳۰۰۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: کل اعتبارات هزینه شده برای ساخت و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۵۲ میلیارد تومان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: جهت توسعه ۱۶۰ نفر نیروی انسانی با برگزاری آزمون استخدامی و با بومی‌گزینی برای تکمیل کادر جذب شدند.

وی اضافه کرد: ۷۶۰ هزار بیمه شده در سطح استان داریم که این خدمات در راستای ارائه بهتر و کیفی‌تر خدمات به آن‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز