خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۹۷

استاندار لرستان بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف ایجاد طرح‌های توسعه ای و تکمیل طرحهای عکمرانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در آیین افتتاح شرکت اکسیر الکل گدار چگنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی و اقتصادی با ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: برای تامین اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات دولتی و خصوصی استفاده شد که بخشی هم مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: شرکت اکسیر الکل گدار در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و یک‌هزار و ۵۰۰ متر بنای مفید ۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری که ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات و ۳۰ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی است و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

استاندار لرستان بیان کرد: همچنین تولید انواع الکل طبی و متانول، مواد ضد عفونی کننده، ویناس و ظرفیت تولید اسمی روزانه ۱۰ هزار لیتر در ۲۴ ساعت در دستور کار قرار دارد.

زیویار گفت: همچنین مرکز خانه سلامت چگنی با هفت میلیارد تومان اعتبار تکمیل و کادر درمان مستقر شد و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: حمایت دولت برای تکمیل طرح ها در دستور کار قرار دارد اما باتوجه به منابع محدود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ضروری است.

استاندار لرستان در ششمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای این شهرستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در آیین افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز