خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد ؛

ما باید فرهنگ والای خود را انتقال دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۰۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ما باید فرهنگ والای خود را انتقال دهیم.

منصور احمدی در گفت‌وگو با  ایلنا در رابطه با نامگذاری محلات و معابر در استان، اظهار کرد: در نامگذاری‌ها اولویت با نام‌های محلی است.

وی ادامه داد: استفاده از اسماء بیگانه کاملاً ممنوع است و نباید اجازه دهیم اسماء بیگانه که خارج از مرزهای جمهوری اسلامی هستند رواج پیدا کنند به جز شرکت‌های چند ملیتی که داریم.

احمدی با اشاره به این‌که نامی که بر سر در یک مغازه گذاشته می‌شود نباید بیگانه باشد، عنوان کرد: نام‌هایی که در خیابان‌ها داریم اگر در کشور خودمان باشد حسن سلیقه بوده و بلامانع است اما اولویت ما فرهنگ غنی لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: ما باید فرهنگ والای خود را انتقال دهیم.

وی افزود: ما از لحاظ فرهنگی همیشه پدافند داشتیم و دفاع کردیم، فیلم و موسیقی علیه ما کار کردند و ما تنها از خودمان دفاع کردیم و دفاع کرده و کمتر در حوزه نشر کار کردیم که در این زمینه باید بیشتر کار کنیم.

احمدی بیان کرد: بر خلاف حوزه‌های دیگر ما در حوزه فرهنگ محرم خوب کار کرده و توانستیم ایثار، جهاد و شهادت را انتقال دهیم که در بقیه حوزه‌ها نیز باید این کار را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: اولویت ما در نامگذاری‌ها فرهنگ غنی استان و بعد از آن فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز