خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبرداد:

برگزاری آزمون متقاضیان تأسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۷۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری آزمون متقاضیان تأسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی اظهار کرد: این آزمون، ساعت ١١ صبح چهارشنبه پانزدهم اسفندماه جاری برای ٤٤ نفر از متقاضیان تأسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر گیلان واقع در میدان مصلی، روبروی رستوران خانواده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ١٥ نفر از متقاضیان را بانوان و ٢٩ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند، افزود: همچنین از این میان ١٨ نفر متقاضی تأسیس آموزشگاه آزاد تجسمی، ٢١ نفر موسیقی و ٥ نفر نمایش هستند.

فاضلی با اشاره به برگزاری آزمون متقاضیان تأسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری در دو مرحله نظری (کتبی) و عملی (مصاحبه تخصصی)، تصریح کرد: متقاضیانی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را کسب نمایند، برای شرکت در مرحله سنجش تخصصی دعوت خواهند شد.

وی اضافه کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی و زمان مصاحبه تخصصی این عزیزان، از روز سه‌شنبه ٢١ اسفند بر روی تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: استان گیلان دارای ٢٣٩ آموزشگاه آزاد هنری شامل ١٣٥ آموزشگاه تجسمی، ١٢ سینمایی، ٨٥ موسیقی و ١٢ آموزشگاه نمایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز