خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

۱۳۶ هزار بیمه‌شده تامبن اجتماعی در کارگاه‌های استان مشغول به کار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۴۱

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: ۱۳۶ هزار بیمه‌شده اجباری در کارگاه‌های استان مشغول به کار است .

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در جلسه بررسی مشکلات کارگری و صنفی و حل مشکلات بیمه‌ای کارگران که با حضور مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در فرمانداری بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه  ۱۹ هزار کارگاه فعال در لرستان وجود دارد، اظهار داشت: ۱۳۶ هزار بیمه‌شده اجباری در کارگاه‌ها مشغول به کار است که از این تعداد ۲۱ هزار نفر معادل ۱۶ درصد در کارگاه‌های بروجرد هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: کارگران ساختمانی استان ۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر است که سه هزار و۳۰۰ نفر آن‌ها معادل ۱۵ درصد در بروجرد ساکن هستند.

وی بیان کرد: بیمه‌شدگان خاص نظیر مشاغل آزاد، اختیاری، زنان خانه‌دار و دانشجویان ۹۲ هزار نفر هستند که ۲۲ هزار نفر آن‌ها در بروجرد معادل ۲۵ درصد است.

گودرزی گفت: بیمه بیکاری بگیران در استان ۱۹۰۰ نفر هستند که ۳۹۵ نفر معادل ۲۱ درصد در شهرستان بروجرد هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان اظهار کرد: مجموع بیمه‌شدگان در استان ۲۳۲ هزار نفر هستند که ۴۵ هزار نفر از آن‌ها معادل ۱۹ درصد در بروجرد هستند.

گودرزی با اشاره به تعداد مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در لرستان، گفت: ۸۲ هزار مستمری‌بگیر در استان داریم که ۲۲ هزار نفر آن‌ها در بروجرد قرار دارند.

وی بیان کرد: در مجموع از یک‌میلیون و هشتصد و دوازده هزار جمعیت لرستان، ۷۶۳ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوده که ۱۵۳ هزار نفر آن‌ها از شهرستان بروجرد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز