خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با ایلنا؛

بیمه زنان خانه دار نباید به بیمه زنان سرپرست خانوار تقلیل یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۹۱

زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش مراکز حمایتی هستند درحال حاضر نیز بیمه هستند / بیمه زنان خانه دار برای اجرا می تواند فاز بندی شود اما به آن معنی نیست که به بیمه زنان خانه دار تقلیل پیدا کند.

ایلنا: مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه عملی شدن طرح بیمه زنان خانه دار نیازمند زمان است گفت: بیمه زنان خانه دار نباید به بیمه زنان سرپرست خانوار تقلیل یابد.

" فهیمه فرهمند پور " با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه دار برنامه حمایتی نو پدیدی است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تا این برنامه جا بیفتد زمان می برد اما مانند بیمه بیکاری که در قانون وجود دارد و تغییر ناپذیر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که " با وجود مشکلات پیش آمده، اگر بیمه زنان خانه دار را به بیمه زنان سرپرست خانوار تغییر دهیم این برنامه عملی تر نخواهد بود؟ " پاسخ داد: بیمه زنان خانه دار برای اجرا می تواند فاز بندی شود اما به آن معنی نیست که به بیمه زنان خانه دار تقلیل پیدا کند. این بیمه باید به صورت کلان وجودداشته باشد و یک مرحله از آن می تواند به زنان سرپرست خانوار تعلق گیرد.

وی افزود: البته می دانید که زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش مراکز حمایتی هستند درحال حاضر نیز بیمه هستند منتها این بیمه‌ها متنوع است که می‌شود در فاز اول سایر زنان سرپرست خانواری که در محدوده پوششی بیمه قرار نگرفته باشند را تحت پوشش قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز