خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری لرستان:

شهرک صنعتی مواد غذایی در دورود راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از راه اندازی شهرک صنعتی مواد غذایی و صنایع مرتبط در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه با تیم اقتصادی هلدینگ گلرنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توافق نهایی با معاونت اجرایی یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور برای ایجاد و راه اندازی خط تولید ملزومات بسته بندی موادغذایی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در دورود صورت گرفت.

وی افزود: عملیات ساخت خط تولید ورق و کارتن به عنوان ملزومات اصلی بسته بندی در صنایع غذایی، در سوله ای به مساحت ۵۰ هزار مترمربع توسط هلدینگ محصولات بهداشتی و غذایی گلرنگ آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان زمان آغاز ساخت این پروژه را دهه فجر امسال عنوان کرد و ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ۲هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد که در نهایت برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

ابراهیمی تصریح کرد: طبق توافقات انجام شده این پروژه در نهایت ظرف ۲ سال به بهره برداری خواهد رسید که در این مدت فرصت اشتغال فصلی برای نیروهای بومی ایجاد نیز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان همچنین از توافق با این هلدینگ برای راه اندازی شهرک صنعتی مواد غذایی و صنایع مرتبط در زمینی به ابعاد ۱۳۶ هکتار در شهرستان دورود خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی به صورت خصوصی بوده و صنایع مکمل مواد غذایی نیز در آن ایجاد می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز