خبرگزاری کار ایران

مشارکت بانک ملی ایران در بزرگ‌ترین پارک آبی شمال غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۴۶

با مشارکت بانک ملی ایران مجتمع گردشگری هلیا پارک در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، مراسم افتتاحیه مجتمع گردشگری هلیا پارک (بزرگ ترین پارک آبی شمال غرب کشور)  با حضور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عادل غلامی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار و حجت الاسلام و المسلمین تاج الدینی، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

در  این مراسم مونسان سرمایه گذاری مدیریت مجموعه پارک آبی را در زمینه توسعه گردشگری قابل ستایش عنوان کرد و از مشارکت بانک ملی ایران در این پروژه تقدیر نمود و توسعه بخش گردشگری را مستلزم حمایت همه جانبه از سوی تمامی دستگاه ها و نهادها دانست.

در ادامه این مراسم استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: تبریز در کنار جاذبه های تاریخی، فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است که در کنار نهادهای دولتی برای توسعه استان تلاش می کنند.

عادل غلامی، رئیس اداره امور شعب، نیز طی سخنانی به مشارکت 51 درصدی بانک ملی ایران در مجموعه سرمایه گذاری پروژه مزبور در زمان تصویب مصوبه اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران در استان آذربایجان شرقی از صنعت گردشگری استان حمایت ویژه ای داشته و آماده هر گونه همکاری با مراکز گردشگری و میراث فرهنگی می باشد.

سیروس علی اکبری، مدیر عامل و مالک مجموعه هلیا پارک، ضمن تقدیر از بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از تاریخچه تاسیس پارک آبی پرداخت و از مشارکت بانک ملی ایران این استان در بخش های مختلف از جمله ساختمان، ماشین آلات و تاسیسات و ...  خبر داد.

 پارک آبی بخش آقایان در ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۶۰ نفر اشتغالزایی و بخش بانوان آن در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۵۵ نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

هتل این مجموعه با ۳۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع در مرحله اسکلت بندی دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز