خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تنها در آذربایجان شرقی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۷۳

این در حالی است که بودجه استان در سال گذشته، ۲۰۰ میلیارد تومان بود. / کاهش قیمت نفت فرصتی برای کم‌کردن وابستگی به درآمدهای نفتی است.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: کاهش قیمت نفت فرصتی برای کم‌کردن وابستگی به درآمدهای نفتی است

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در جمع منتخبان شهرستان هشترود، گفت: آینده ثابت می‌کند که این اتفاق به نفع ما بوده یا به ضرر ما، اما این کاهش قیمت می‌تواند کشور را به سمت منابع درآمدی دیگر سوق دهد.

وی با بیان این که مشکلات همیشه وجود خواهند داشت و مهم این است که برای کم کردن مشکلات تلاش کنیم، افزود: دولت دکتر روحانی، دولت تدبیر و امید است و با امید به آینده، برای حل مشکلات تدبیر می‌کند، اما تحقق این هدف بدون همراهی و مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که دولت در دو حوزه امنیت و سلامت به طور جدی وارد شده است، گفت: در حوزه امنیت امروز ایران امن‌ترین کشور دنیاست و دولت حفظ اقتدار و ثبات نظام را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده است.

جبارزاده افزود: در بخش سلامت نیز دولت علی‌رغم تنگناها تمام تلاش خود را به کار گرفته و امروز ادعا می‌کند که هیچ فردی از جمعیت ایران فاقد بیمه درمانی نیست.

وی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی اقدامات دولت در بخش سلامت، ‌افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش امکانات درمانی شهرستان هشترود، گفت: البته در یک سال گذشته در این زمینه کارهای خوبی از جمله استقرار پزشک متخصص شده، اما با توجه به مجاورت هشترود با آزادراه و احتمال حوادثرانندگی، باید امکانات متناسب در این شهرستان مهیا شود.

وی با بیان این که بنای دولت دکتر روحانی دروغ گفتن با مردم نیست، افزود: این دولت با محدودیت‌های فراوانی مواجه است که حجم بالای تعهدات دولت‌های قبل یک نمونه از آنهاست.

جبارزاده اضافه کرد: تنها در استان آذربایجان شرقی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام وجود دارد و این در حالی است که بودجه استان در سال گذشته، ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

وی با تاکید بر این که نباید هشترود را محروم تلقی کنیم، گفت: هشترود شهرستانی بهره‌مند از نعمت‌های الهی و برخوردار از ظرفیت‌های فراوان است که باید زمینه را برای بهره‌برداری از آنها فراهم کنیم.

جبارزاده با اشاره به تصویب سند تدبیر توسعه شهرستان هشترود، اظهار داشت: رویکرد سند تدبیر توسعه، ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: سد سهند و شبکه پایاب آن از جمله محورهای توسعه این شهرستان است که با تحقق آن زمینه اشتغال جوانان و توسعه بخش کشاورزی فراهم خواهد شد و مسوولان در این زمینه با تمام توان تلاش خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی به برخی از محورهای سند تدبیر توسعه هشترود از جمله تقویت بخش کشاورزی و دامپروری، توسعه گردشگری، فعالیت‌های معدنی و ایجاد واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: دولت برای انجام این پروژه‌ها منابع کافی در اختیار ندارد، اما زمینه را برای ورود بخش خصوصی فراهم می‌کند و از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در تحقق اهداف توسعه شهرستان حمایت می‌کند.

وی با بیان این که هر آن‌چه برای توسعه یک منطقه لازم است باید توسط مردم آن منطقه انجام شود، تاکید کرد: امروز مردم هشترود باید به صحنه بیایند، انگیزه دولت حضور مردم در عرصه‌های مختلف است و زمینه این حضور را فراهم خواهد کرد.

در این دیدار نمایندگانی از جامعه روحانیت، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بخش خصوصی و شوراهای اسلامی شهرستان هشترود به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل و مشکلات این شهرستان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز