خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

آماده توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور ایتالیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۶

هیئت تجاری و اقتصادی ایتالیایی که به نمایندگی از ۲۰ هزار شرکت ایتالیایی به ایران و تبریز سفر کرده‌اند، ضمن علاقه‌مندی به سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی اعلام کردند، که بدون توجه به مسائل سیاسی، مایل به سرمایه گذاری‌های بزرگ در این استان هستند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آماده توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور ایتالیا هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در دیدار هیئت تجاری و اقتصادی کشور ایتالیا با وی، ضمن اشاره به پیشینه ارتباط تجاری و اقتصادی با کشور ایتالیا، اظهار داشت: ایران و ایتالیا از گذشته در این زمینه روابط خوبی داشتند و اکنون نیز دولت جمهوری اسلامی ایران علاقه‌مند است تا روابط بین ایران و ایتالیا را بیش از پیش توسعه دهد.
وی با اشاره به اینکه ما همواره از هم افزایی و روابط دو جانبه با سرمایه گذاران کشورهای جهان استقبال می‌کنیم، از هیئت تجاری و اقتصادی ایتالیایی خواست: با وجود صنایع سنگین در تبریز همچون کارخانجات آهنگری، تراکتورسازی تبریز و داروسازی، فولاد، نساجی و انرژی، برای آشنایی با توانمندی‌های بزرگ از نقاط و امکانات مختلف استان به ویژه تبریز بازدید کرده و در این منطقه سرمایه گذاری کنند.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: برای تحقق اهداف و سرمایه گذاری‌های جدی، آماده همکاری‌های همه جانبه برای گسترش روابط با سرمایه گذاران ایتالیایی بوده و با تمام توان سعی در آماده سازی و بستر سازی برای سهولت سرمایه گذاری در استان داریم.
جبارزاده در ادامه این نشست، از معاون برنامه ریزی استانداری و مدیرکل اقتصاد و دارایی استان خواست تا در پیگیری و ایجاد تسهیلات لازم برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه همه جانبه استان، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
هیئت تجاری و اقتصادی ایتالیایی که به نمایندگی از ۲۰ هزار شرکت ایتالیایی به ایران و تبریز سفر کرده‌اند، نیز در این دیدار ضمن علاقه‌مندی به سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی اعلام کردند، که بدون توجه به مسائل سیاسی، مایل به سرمایه گذاری‌های بزرگ در آذربایجان شرقی و تبریز هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز