خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

ارس برای حضور صنایع و فعالان توریستم ایتالیا شرایط ویژه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۲۰

هیات ۵ نفره از نمایندگان گروههای سرمایه گذاری ایتالیایی به منظور بررسی شرایط و تسهیلات سرمایه گذاری و فعالیت در منطقه آزادتجاری صنعتی ارس از این منطقه بازدید کردند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس برای حضور صنایع و فعالان توریستم ایتالیا شرایط ویژه‌ای دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی که در هیات اقتصادی سرمایه گذاری ایتالیا سخن می‌گفت افزود: صنایع و فعالان صنعت توریسم و هتل داری ایتالیا که تجربه خوبی درسطح دنیا دارند می‌توانند با شرایط ویژه‌ای که در ارس برایشان مهیا شده است در این منطقه فعالیت کنند.
وی گفت: منطقه آزاد ارس بدلیل توجه و حمایتهای ویژه دولت آقای روحانی بزودی متحول خواهد شد و سرمایه گذاری‌های انجام یافته دراین منطقه به موفقیت خواهد رسید.
عرب باغی افزود: برخی صنایع در کشور ایتالیا بدلیل اعمال تحریم‌ها بر علیه ایران بازار مناسب خود را از دست داده و با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و منطقه آزاد ارس می‌تواند بهترین گزینه برای حضور صنایع ایتالیایی در ایران باشد.
وی گفت: وجود صنایع فعال در آذربایجان شرقی پشتیبان بسیار مهم و قوی برای صنایعی است که در این منطقه شکل می‌گیرد.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: سرمایه گذاران ایتالیایی با وجود مزیت‌های قانونی و تسهیلات منطقه آزاد ارس در کنار موقعیت ویژه این منطقه در دسترسی به بازار کشورهای همسایه و cis می‌توانند در حوزه‌های زیربنایی، صنعت، کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری نمایند.
همین گزارش حاکی است هیات ۵ نفره از نمایندگان گروههای سرمایه گذاری ایتالیایی به منظور بررسی شرایط و تسهیلات سرمایه گذاری و فعالیت در منطقه آزادتجاری صنعتی ارس از این منطقه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز