خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر قزوین خبر داد:

راه اندازی 2 بخش جدید در درمانگاه هلال احمر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۱۳۴

۲ بخش کار درمانی و گفتار درمانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر قزوین راه اندازی و برای ارایه خدمات به مراجعه کنندگان فعال شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: درمانگاه هلال احمر شامل بخش‌های مختلفی است که در حال حاضر ۲ بخش کار درمانی و گفتار درمانی به بخش‌های این مرکز افزوده شد.

ارجمندی ادامه داد: در بخش کاردرمانی خدماتی شامل درمان سکته مغزی، فلج مغزی، ضایعات نخاعی، ضایعات اعصاب محیطی، ضربه مغزی، بیماری‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب و در بخش گفتار درمانی خدماتی شامل بیماری‌های TBT، لکنت زبان، CVA، آپراکسیا، اختلال بلع، آموزش اختلالات گفتار و اختلالات حنجره ارائه می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین افزود: مرکز ارتوپدی فنی این جمعیت نیز خدماتی همچون ساخت و تعمیر انواع ارتز و پروتز، کفش طبی بریس، کمربند طبی، زانوبند طبی و کفی طبی را به مراجعان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافی همچون تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام به انسان‌ها، کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض فعالیت می‌کند.

فرهاد ارجمندی افزود: توانبخشی یکی از وظایف عمده‌ای است که برای تاب‌آوری جامعه نقش اساسی و حائز اهمیتی دارد و در این راستا با برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها به دنبال فراهم کردن بیشترین بهره‌وری در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز