خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد:

برخورد قانونی با تبلیغات نامتعارف تورگردانان غیر مجاز و آژانس های خدمات مسافرتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۵۰

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برخورد قانونی این سازمان با تبلیغات نامتعارف برخی از تورگردانان غیر مجاز و آژانس های خدمات مسافرتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین به نقل از روابط‌عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به دنبال انتشار تبلیغات نامتعارف و مغایر با فرهنگ ایرانی و شئونات اسلامی از سوی برخی تورگردانان غیرمجاز و آژانس‌های خدمات مسافرتی در فضای مجازی، این اداره کل با افراد خاطی برخورد قانونی می‌کند.

خزائلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان جهت برخورد با آژانس های خاطی و افراد فاقد صلاحیت در این حوزه اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به عنوان متولی صنعت گردشگری و جلوگیری از گسترش این گونه تبلیغات که مشکلات بسیاری را برای گردشگران ایجاد می‌کند، طی مکاتبه با سرهنگ توکلی رییس پلیس فتای استان خواستار اعمال ماده ۲۳ بخشنامه مقررات اجرایی– انضباطی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و آگاهی گردشگران نسبت به آسیب‌های جبران ناپذیر تبلیغات غیر متعارف در فضای مجازی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین افزود: پیگیری موضوع جهت مشخص شدن آژانس مسافرتی مظنون و پاسخ خواهی از مشارالیه، ابلاغ بخشنامه سراسری به تمامی آژانس ها ‌و اتمام حجت با مدیران دفاتر، طرح موضوع در شورای امنیت گردشگران استان و تشکیل کمیته فنی مرکب از نمایندگان دستگاه های امنیتی مستقر در این اداره کل از جمله اقداماتی است که جهت رسیدگی و برخورد با خاطیان این حوزه صورت گرفته است.

خزائلی با تاکید بر آگاهی گردشگران نسبت به نحوه فعالیت تورگردانان یادآور شد: برای اجرای تور فقط دفترهای خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجاز به برگزاری تور گردشگری بوده و فعالیت ارائه‌کنندگان غیرمجاز خدمات گردشگری و تبلیغات غیر مجاز این افراد در فضای مجازی به هیچ وجه مورد تایید این سازمان نبوده که در صورت شناسایی جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است: هم استانی‌ها و گردشگران عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن گویای ۳۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه ۰۹۶۲۹تماس گرفته تا در اسرع وقت اقدامات لازم و قانونی جهت رسیدگی به شکایات صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز