خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه هیات مقررات زدایی اعلام کرد:

فعالیت سامانه ثبت نام نماد اطمینان گردشگری مجازی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۴۱

وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای مصوبات هیات مقررات زدایی و در جهت بهبود فضای کسب و کار فعالیت سامانه ثبت نام نماد اطمینان گردشگری مجازی را غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ دبیر هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار طی نامه‌ای به ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مصوبه هیات مشتمل بر تصویب فهرست مجوزهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و تعیین آن سازمان به عنوان دستگاه اصلی صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی را ابلاغ کرد.

در این نامه میرشجاعیان حسینی می خوانیم: با توجه به اینکه در فهرست مجوزهای مصوب هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، نمادی با موضوع گردشگری وجود ندارد، ادامه فعالیت "سامانه ثبت نام نماد اطمینان گردشگری مجازی" به نشانی tnamad.ichto.ir در پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر خلاف مصوبه هیات و غیرقانونی بوده و ضروری است در اسرع وقت نسبت به مسدود نمودن آن اقدام شود.

در ادامه نامه معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمده است: دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی طبق مصوبه 1380 هیات وزیران موظف به اخذ مجوز بند "ب" از آن سازمان بوده و برای فروشندگان خدمات دفاتر مذکور در فضای مجازی(واسطه ها)، تنها پروانه کسب صادره از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی کافی است و مسئولیت نظارت بر آنها نیز بر عهده اتحادیه مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز