خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی امروز ؛

شهرداری قزوین لایحه مساعدت به استان‌های سیل‌زده را تصویب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۷۰۶

از سوی اعضای شورای‌شهر قزوین لایحه مساعدت به استان‌های سیل‌زده تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رییس شورای‌شهر قزوین در نشست علنی پارلمان محلی گفت: این مبلغ از طریق منابع اعتبارات ماده 16 برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و لرستان اختصاص خواهد یافت.

حکمت‌الله داودی افزود: بر اثر شدت بارش‌ها در نوروز امسال، علاوه بر جان باختن عده‌ای از هموطنان، زیرساخت‌های شهری و روستایی نیز خسارات فراوان دید که امیدواریم با کمک دولت و مردم جبران شوند.

داودی ادامه داد: در شهر قزوین نیز به دنبال پیش‌بینی هواشناسی و هشدار وقوع سیلاب، با تشکیل نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری و برنامه‌ریزی دقیق و با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری، کمترین آسیب به شهر وارد شد.

وی روز پاسدار را به همه پاسداران که نه تنها در حفظ امنیت بلکه در ایجاد زیرساخت ها و کمک به هموطنان تلاش می کنند تبریک گفت و افزود: استکبار با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی تلاش دارد این نهاد برخاسته از مردم را تسلیم خود کند و در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است ولی موفق نخواهد شد.

داودی افزود: شورای‌شهر قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام، حمایت خود از نیروهای خدوم سپاه پاسداران را اعلام می کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال رونق تولید افزود: امیدواریم در این سال جهت تحقق منویات رهبر انقلاب، مسئولان پا را فراتر از شعار گذاشته و وارد عمل در مسیر رونق تولید شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز