خبرگزاری کار ایران

صالحی به ایلنا خبر داد:

توزیع 1150 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۱۶

سرپرست امور شهری و شورایی استانداری قزوین گفت: از سال 95 تاکنون، یک هزار و 150 میلیارد تومان اعتبارات دولتی از بخش مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها توزیع شده است.

مصطفی‌صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهارکرد: بعد از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده، از سال 95 تاکنون یک هزار و 150میلیارد تومان اعتبارات دولتی بر اساس سرانه جمعیت و به طور کاملا مساوی بین شهرداری‌های استان قزوین توزیع شده است.

وی با بیان اینکه استان قزوین در حوزه مدیریت پسماند پیشتاز بوده است، افزود: در حال حاضر پسماند 18 شهر استان قزوین به سایت محمدآباد منتقل می‌شود که برای مدیریت، پردازش، دفن و تولید کمپوست این سایت چندین سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند که موضوع در حال پیگیری است.

سرپرست امور شهری و شورایی استانداری قزوین ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی میزان فضای سبز در استان قزوین حدود 20 هکتار بوده که اکنون به یک هزار و 17 هکتار رسیده و این فضاها به غیر از فضای به عنوان نمونه پارک فدک و پارک امام علی (ع) بوئین‌زهرا است.

صالحی جمعیت شهری استان قزوین را پیش از انقلاب، 170 هزار نفر ذکر و اضافه کرد: در حال حاضر، جمعیت شهری استان قزوین به 965 هزار نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی، پنج شهر در استان قزوین وجود داشت که تاکنون حدود 20 شهر در استان تاسیس شده و در شهرها به مردم خدمات‌رسانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز