خبرگزاری کار ایران

ایرج زاهدپور مطرح کرد:

1350 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده در استان قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۹۰

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: طی 9 ماه سال جاری یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده میان شهرداری های قزوین توزیع شده است و امیدواریم در سه ماه باقی مانده درصد بیشتری در این زمینه اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ایرج زاهدپور در دیدار با شهرداران استان قزوین که در استانداری برگزار شد، گفت: در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 560 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده میان شهرداری های استان قزوین توزیع شده بود.

زاهدپور افزود: در 9 ماه سال جاری 2 هزار و 900 تن قیر به شهرهای زیر 50 هزار نفر استان تخصیص یافت که از این رقم 2 هزار تن تحویل شده و 900 تن در حال تحویل است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ادامه داد: فضا سازی معابر سطح شهر با خلاقیت و نوآوری، تببین دستاوردها در نشست‌های خبری و انتشار گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای در خصوص دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب از جمله انتظارات حوزه مدیریت شهری از شهرداران است.

این مسئول ادامه داد:برگزاری دیدارهای مردمی در سطح شهر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار گزارش عملکرد و دستاوردها، اطلاع رسانی بخشودگی جرایم،برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر، نشست با گروه های مرجع و تکریم پررنگ تر اربابان رجوع از درخواست های دیگر مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه جشن ایام الله دهه فجر است.

وی افزود: شهرداری‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور و استان از استخدام نیروهای جدید خودداری کنند چون تامین نشدن درآمدها و جذب نیروهای جدید با یکدیگر همخوانی ندارند.

زاهدپور گفت: دولت برای کاهش 30 درصدی مصرف آب فضای سبز تعهد داده است و باید شهرداران از طریق آبیاری تحت فشار، اصلاح شبکه آبیاری،کاشت درخت های مقاوم و ... در این زمینه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز