خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

ایجاد درآمد پایدار مورد توجه شهرداران شهرستان آبیک قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۳۱

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و فضاهای کسب و کار از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مورد توجه شهرداران شهرستان آبیک قرار گیرد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: ایجاد درآمدهای پایدار و فضاهای کسب و کار از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که باید مورد توجه شهرداری‌ها و شوراهای شهر شهرستان آبیک قرار گیرد.

وی افزود: هر شهری قابلیت ایجاد درآمد پایدار در یک زمینه‌ای را دارد که در شهر خاکعلی با توجه به تردد خودروهای سنگین می‌توان نسبت به احداث مرکز معاینه فنی خودروها و باسکول اشاره کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: همچنین شهرداران می‌توانند برای ایجاد درآمد پایدار نسبت به احداث کارخانه آسفالت، باربری و فرآورده‌های بتنی در شهرهای خاکعلی و آبیک اقدام کنند.

احمدپور اضافه کرد: وزارت کشور از شهرداری‌ها در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار حمایت خوبی می‌کند و تسهیلات خوب و درازمدتی را در این زمینه اختصاص می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر خاکعلی ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد درآمد پایدار وجود دارد که احداث نیروگاه گازی و خورشیدی اشاره کرد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که اراضی اوقافی مشکلی در ایجاد درآمد پایدار در شهر خاکعلی ایجاد نمی‌کند، اذعان کرد: زمین‌های اوقافی شرایطی دارد و موقوفه هم سهم خود را می‌گیرد که قطع به یقین رضایت می‌دهد و این طور نیست که کار قفل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز