خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسمی؛

شهردار جدید آبیک معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۰۰

فرشاد محمدحسینی در پنجمین دوره شورای شهر آبیک، به عنوان دومین شهردار این شهر معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با روی کار آمدن پنجمین دوره شورای شهر مذاکره برای انتخاب شهردار آبیک آغاز شد و در نهایت اعضای شورای شهر آبیک با هفت رأی قاطع، سعید آگشته را به عنوان شهردار جدید شهر آبیک انتخاب کردند.

سعید آگشته در 15 مهر ماه سال 96، به عنوان شهردار آبیک معرفی و  مشغول به کار شد تا اینکه در پنجم آبان ماه امسال، شهردار آبیک از سوی 5 تن از اعضای شورای شهر و پس از برگزاری جلسه طرح سوال استیضاح و از سمت خود برکنار شد و فرشاد محمدحسینی به عنوان دومین شهردار در پنجمین دوره شورای شهر آبیک معرفی و منصوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرشاد محمدحسینی متولد سال 52 دارای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی است و در شهریور ماه سال 78 به استخدام رسمی شهرداری دانسفهان درآمده است .

وی به مدت شش سال شهردار دانسفهان بوده و از اوایل دی ماه سال 92 به عنوان شهردار شهر آبگرم منصوب شده است.

محمدحسینی در کارنامه خود سابقه یک سال دبیری هیئت کشتی استان قزوین را هم دارد.

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به عقب‌ماندگی‌های بسیاری که در شهر آبیک وجود دارد و پس از نیم قرن هنوز به جایگاه واقعی خود دست نیافته، شهردار جدید آبیک چه گام‌هایی خواهد برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز