خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی بهشهر:

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۳۶

شانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد 27 و 28 دی ماه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رییس هیات کشتی بهشهر در جمع خبرنگاران با تشریح برگزاری مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد افزود: این دوره از مسابقات 27و 28 دی ماه به میزبانی بهشهر برگزار می شود.

شهرام جعفری گفت: در این دوره از مسابقات تاکنون از 6 تیم خارجی و 15تیم داخلی دعوت بعمل آمده است تا میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشد.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت های مختلف و بار مالی، رغبتی برای حضور در این مسابقات در تقویم فیلا نداریم.

رییس هیات کشتی بهشهر گفت: شهرستان بهشهر از شهرهای صاحب نام در کشتی است و نسبت به جمعیت از وضعیت مناسبی در کشتی برخوردار است.

جعفری افزود: همه شرایط برای برگزاری مناسب این دوره از مسابقات آماده است و جوایز در نظر گرفته برای نفر اول این مسابقات 300دلار، برای نفر دوم 200دلار و برای نفر سوم 150 دلار در نظر گرفته شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر هم در سخنانی اظهار داشت: همه تلاش های ما در دستگاه ورزش برای حمایت از ورزشکاران، تقویت ورزش و رشد و تعالی در این حوزه است.

محمد رضا دارابی گفت: میزبانی مناسب از این دوره از مسابقات، بالندگی شهرستان را در پی دارد و امیدواریم همچون گذشته میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز