خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

869 پرونده تخلف حوزه کالاهای اساسی در قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۴۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون 2 هزار و ۷۹۱ مورد تخلف در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که از این میزان ۸۶۹ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌ است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در ماه گذشته ۳ هزار و ۳۹۵ تن از مرغ تولید شده در داخل استان به مصرف رسیده و ۸۲۱ تن به استان‌های تهران، البرز، گیلان و اصفهان صادر شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: همچنین در راستای برنامه ابلاغ شده وزارت متبوع مبنی بر سهمیه ۳ میلیون و ۴۵۲ هزار قطعه‌ای جوجه‌ریزی برای استان قزوین، در مهر ماه امسال ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده که نسبت به میزان برنامه مصوب رشد ۱۰۳ درصدی داشته‌ایم و قزوین جزء 5 استان برتر قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین در ۷۰ روز گذشته ۶۳ تن گوشت قرمز با قیمت مناسب در استان وارد شده که ۲۰ تن در سطح شهر قزوین و مابقی در شهرستان‌های دیگر استان پخش شده‌ است.

عطایی اضافه‌ کرد: به‌صورت روزانه حدود ۲ و نیم تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت ۷۳ هزار تومان در سطح شهر قزوین پخش می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بحث تخم مرغ نیز هم اکنون ۶۵ واحد فعال مرغداری تخم‌گذار در استان فعال است که ظرفیت آن‌ها ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه است که روزانه ۳۰۶ تن تخم مرغ در استان تولید می‌شود.

عطایی به بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۲۱ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز