خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل زیباسازی شهرداری قزوین:

معافیت عوارض تابلوهای اماکن تجاری برای سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اتفاق خوبی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۴۲

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: برای عوارض نصب تابلوهای بالای مغازه‌ها و اماکن تجاری معافیت‌هایی از طرف وزارت کشور اعلام شد که این معافیت‌ها درآمد سازمان زیباسازی را تحت تاثیر قرار داد و برای ما اتفاق خوبی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا منجم در جلسه شورای شهر قزوین که عصر امروز برگزار شد، گفت: هزینه نصب نشانگر اماکن تجاری که به صورت خصوصی به سازمان زیباسازی درخواست می‌دهند، سال گذشته حدود یک میلیون تومان بود که امسال این میزان به پنج و نیم تا شش میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: نصب این نشانگرها برای مدارس، مساجد و دارالقرآن‌ها رایگان است اما اماکن درمانی، مدارس غیرانتفاعی و مراکز تجاری برای نصب تابلوهای راهنما درخواست جداگانه‌ای را ارسال می‌کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته تابلوها در ابعاد مشخصی برای سردر مغازه‌ها نصب می‌شد و بیشتر از آن اندازه مشمول عوارض می‌شد که امسال این موضوع حذف شد و برای تابلوی دوم اجازه کسب عوارض داده شده که اتفاق خوبی برای سازمان نبود.

این مسئول افزود: سال گذشته از محل نصب تابلوهای مغازه‌ها و اصناف عوارض دریافت می‌شد که امسال حذف شد؛ البته افزایش حدود پنج برابری هزینه نصب نشانگرها هم باعث تعجب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز