خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

حضور نیروهای مسلح در کنار هم تحقق شعار "ما متحدیم" را عینیت بخشیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۶۵۳

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بازسازی معنوی صورت گرفت، گفت: آن چیزی که سال ها قبل و در دوران پیش از انقلاب در قلب مادران و پدران مان نهفته بود در میدان جهاد پس از انقلاب به رویت رسید تا جایی که با معنویت، جنگ را پرعاطفه و لطیف کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار "رستمعلی رفیعی آتانی" روز جمعه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح استان، خاطرنشان کرد: شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی و سرلشگر عباس بابایی سیمایی پرعاطفه و نظامی، شهیدان لشکری و سید آزادگان ابوترابی سیمایی سبز، شهید حسن پور سیمایی از عطوفت و شهیدی چون رجایی سیمایی از سلوک مردمی داشتند و هر آن چه که بازسازی معنوی صورت گرفت آن را در برابر دیدگان ملت به رخ کشیدیم.

وی ادامه داد: امروز حضور نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، فراجا و بسیج در کنار هم تحقق شعار "ما متحدیم" را عینیت بخشیده تا جایی که در دوران دفاع مقدس همانگونه که با هویت اسلامی و ملی مان از اسلام و ملیت کشور صیانت کردیم امروز نیز با همان هویت اسلامی توان صیانت از میهن اسلامی و باورهایمان را داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، "ما متحدیم" را به عنوان شعار امسال هفته دفاع مقدس یادآور شد و افزود: امروز بدون شک جلوه و شکوه این اتحاد را می توانیم در قالب رژه نیروهای مسلح مشاهده کنیم، همچنان که مسئولان دستگاه ها در عرصه های مختلف مدیریت در کنار هم حضور دارند، نیروهای مسلح و جان برکف نظام مقدس اسلامی نیز برای ایجاد امنیت و جلوگیری از هرگونه هرج و مرج در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

سردار آتانی اضافه کرد: همانگونه که با هوشمندی و درایت مقتدرانه امام راحل حادثه جنگ تحمیلی را به بهترین شکل ممکن پیش بردیم و در نهایت نیز به پیروزی رسیدیم، امروز هم تحت مدیریت و رفتار هوشمندانه و خردمندانه مقام معظم رهبری با همان انگیزه مسیر را طی می کنیم.

در پایان این مراسم یگان های حاضر در میدان از برابر جایگاه به رژه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز