خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت سرهنگ شریف‌النسب

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۹۲

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در پی درگذشت سرهنگ محمدعلی شریف‌النسب رزمنده دوران دفاع مقدس و از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
خانواده ارجمندِ مرحوم جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب

خبر عروج مردان حماسه‌ساز سرزمین عزیزمان که در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و این هدیه ارزشمند خداوند را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشورمان در میدان و معرکه رزم نثار کردند، موجب تاثر و تألم است.

روح انقلابی، شجاع و بی ادعای سرباز اسلام جبهه‌های نبرد، سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب که به خیل یاران شهیدش پیوست، قلب پر از خاطره و ایثار همرزمان خود را مالامال غم و اندوه ساخت.

سرهنگ شریف النسب با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در رکاب مقام معظم در روزهای اول جنگ تحمیلی توانسته است با درایت و هوشیاری در مقابل هجوم وحشیانه‌ رژیم بعثی ایستادگی کرده و برگ زرینی از دفاع در مقابل دشمن را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یادگار ثبت کند.

وی همچنین در مقاومت خونین شهر، همکاری با شهید والامقام چمران در تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم و در دیگر عملیات‌های پیروزمندانه و غرورآفرین دوران دفاع مقدس حضوری موثر داشته که هرگز از اذهان دلیرمردان، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس پاک نخواهد شد.

اینجانب درگذشت آن افسر ارتش انقلابی را به خانواده‌ی محترم، صبور و داغدار و آحاد همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده غفران، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز