خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

میزان فرزندآروی در شهرستان البرز 13 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۲۰

فرماندار شهرستان البرز گفت: موضوعات قرارگاه جمعیت و فرزندآوری در شهرستان البرز مورد توجه و تاکید ویژه قرار دارد و در سه ماهه امسال با افزایش 13.4 درصدی میزان ولادت، رتبه نخست استان را کسب کرده است.

مصطفی غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: حوزه‌های اجتماعی، جمعیت و فرزندآوری مورد توجه ویژه قرار دارد و باتوجه به اهمیت موضوع، نهادهای متولی که در جلسات کارگروه مرتبط با آن حاضر نباشند برای ارزیابی سالانه امتیاز منفی کسب می‌کنند.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: اشتغال و داشتن درآمد پایدار در تمایل به فرزندآوری تاثیرگذار است؛ از این رو به پویایی واحدهای تولیدی شهر صنعتی البرز تاکید می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در برخی شهرها مانند محمدیه مشوق‌هایی در بازآفرینی شهری و صدور پروانه‌ها درنظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز بیان کرد: شهر محمدیه به عنوان الگو مطرح است و پیشنهاد شده، این شهر به عنوان شهر پایلوت دوست‌دار خانواده درنظر گرفته شود و موضوعات مرتبط با تحکیم بنیان خانواده و آسیب‌های این حوزه هدفمند بررسی شود.

وی ادامه داد: همچنین در سطح شهرستان برنامه‌های مختلفی با محوریت خانواده برگزار شده؛ به عنوان نمونه جشنواره غذا برگزار و داوران آن مادران دارای سه فرزند بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز