خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

انتخاب مدیران جوان و انقلابی رویکرد اصلی دولت در انتصابات است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۹۳

استاندار لرستان گفت: انتخاب مدیران جوان و انقلابی رویکرد اصلی دولت در انتصابات است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، اظهار کرد: نسبت به انتخاب مدیران جوان و متعهد مسئولیم و  از آنان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: البته جوانگرایی مدیران شرایط خاص خود را دارد که ممکن است واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته باشند.

وی همچنین در خصوص سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان، عنوان کرد: از یاوری شناخت کامل داشته و در همان ماه های ابتدایی حضورم در استان به وی پیشنهاد معاونت دادم، که به رغم نظر موافق دوطرف، موضوع به اکنون موکول شد.

زیویار خطاب به سرپرست معاونت سیاسی امنیتی گفت: شما در لرستان ناآشنا نیستید و وظیفه خطیری پیشروی شماست که با شناختی که از عملکرد شما داریم موفق خواهید شد. 

استاندار لرستان تغییر در مسئولیت های اداری را اجتناب ناپذیر برشمرد و تأکید کرد: آنچه که در این مسیر مهم است تأثیراتی است که در مسئولیت های محوله به نحو احسن از خود بر جای می گذاریم.

زیویار عملکرد مناسب در مسئولیت های اداری را به فرد وابسته ندانسته و عنوان کرد: در این مسیر توفیقات الهی و همراهی و همکاری سایر همکاران و حتی شرایط جسمی و همر اهی خانواده نیز  حائز اهمیت است.

در این مراسم احسان یاوری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان منصوب و از تلاش های مجید منعمی معاون سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز