خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان اردبیل؛

سه معاون جدید و یک مدیر کل ستادی استانداری اردبیل معارفه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۱۸

در جلسه شورای اداری استان اردبیل سرپرستان معاونت های سیاسی و امنیتی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیز مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده را معارفه شدند.

ایلنا: سه معاون جدید و یک مدیر کل ستادی استانداری اردبیل در جلسه شورای اداری استان اردبیل معارفه شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل در جلسه شورای اداری استان اردبیل سرپرستان معاونت‌های سیاسی و امنیتی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیز مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده را معارفه شدند.
در این جلسه که اداره آن را مجید خدابخش استاندار اردبیل شخصا به عهده داشت اقبال عباسی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، طاهر شریفی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی، محمدباقر بهشتی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی، و ماریا موسوی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل معرفی شدند.
طاهر شریفی متولد اردبیل و از مدیران سابق وزارت کشور بوده و سابقه مدیرکلی دفتر پیگیری امور شورا‌ها و سرپرستی امور اجتماعی وزارت کشور و قائم مقامی رادیو ایران و نیز قائم مقامی صدا و سیمای مرکز اردبیل را در کارنامه خود دارد.
محمد باقر بهشتی هم از اساتید دانشگاه تبریز است که سابقه ریاست سازمان برنامه و بودجه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، معاونت اداری مالی دانشگاه تبریز، مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و یک دوره عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز را دارد. وی متولد شهر گرمی است.
اقبال عباسی که به عنوان معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری اردبیل معرفی شد در دولت سید محمد خاتمی مسئولیتهایی همچون فرمانداری مشکین شهر و بیله سوار و نیز شهرداری بیله سوار، نیر و کوثر را در کارنامه خود دارد. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری امسال نیز ریاست ستاد دولت تدبیر و امید را در استان اردبیل بر عهده داشت.
ماریا موسوی طالب قشلاقی هم که به عنوان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و مشاور استاندار منصوب شده است هم سابقه دو دوره عضویت در شورای اسلامی شهر اردبیل را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز