خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی استانداری:

دلالان باعث اختلال در بازار گوشت قزوین شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۷۰

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: بخشی از مشکلاتی که در حوزه گوشت با آن مواجه هستیم ناشی از فعالیت دلال است که باعث می‌شود قیمت‌ها به طور غیرمنطقی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید زین آبادی در نشست کارگروه تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان گفت: نزدیکی قزوین به پایتخت در کنار فرصتی که برای استان ایجاد می‌کند در برخی موارد باعث می‌شود مسائل استان از امور و تصمیمات پایتخت متاثر شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: قزوین در قیمت‌ها و افزایش نرخ برخی از کالاهای اساسی از تصمیم‌های ملی هم تاثیر می‌گیرد و از این رو باید در تصمیم‌گیری‌های استان، شرایط استان‌های همجوار هم درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به فعالیت دلالان در بازار گوشت عنوان کرد: لازم است دستگاه قضا به این موضوع ورود پیدا کند، زیرا فعالیت دلالان نارضایتی افراد جامعه و همچنین کاسبان این حوزه را به همراه داشته است، به طوری که سود را دلال می‌برد و دامدار زیان می‌بیند.

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم لازم است نظارت‌ها افزایش پیدا کرده و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز