خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

کمپ ماده 16 نقش اساسی در ساماندهی معتادان متجاهر قزوین دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در یک سال گذشته نخستین کمپ ماده 16 با ظرفیت 200 نفری برای جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر آغاز به کار کرد که در بهبود و ساماندهی آن‌ها نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن کبیری در دیدار با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان که شامگاه گذشته با حضور استاندار در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: براساس آمارهای موجود 75 هزار نفر از اتباع کشورهای دیگر در قزوین ساکن هستند، البته به خاطر اشتغال غیرقانونی تعداید از آن‌ها اطلاعات دقیقی از تعداد این اتباع وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در ماه‌های گذشته دو مدرسه برای اتباع در استان قزوین فعال شد و 400 تبلت هم در اختیار دانش‌آموزان آن‌ها قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در حوزه سمن‌ها، در سال جاری مجوز 290 سمن مورد بازنگری قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: در قزوین باتوجه به اینکه استانی دانشجوپذیر است 65 هزار دانشجو درحال تحصیل هستند، باوجود این در اتفاقات اخیر در حوزه دانشگاه‌ها و همچنین اصناف کمترین مشکل را داشتیم.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند اما با اقدامات صورت گرفته و هماهنگی و همدلی موجود، قزوین جزء سه استان آرام کشور بود و از هر دو طرف شاهد کمترین آسیب بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز