خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش اساسی بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۲۵

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: رسانه‌ها در تحقق شعار سال نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند و لازم است برای تبیین و تحقق آن، اتاق فکر مشترکی را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه استان گفت: سال جدید در حالی با عنوان "تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده که بستر و زمینه‌های آن فراهم است و برای مثال اگر 10 سال پیش این نامگذاری صورت می‌گرفت بسترهای آن فراهم نبود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در موارد مختلف رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه قرار داشته و اگر به موقع عمل نکنند آسیب‌های زیادی متوجه ما خواهد شد، درواقع رسانه‌ها هستند که مدیریت افکار عمومی را در دست دارند و حتی می‌توانند به مطالبه گری به مسئولان هم  کمک کنند.

وی درباره حادثه اخیر مشهد گفت: اصل این موضوع بسیار تلخ است اما اگر استکبار جهانی که در پی ایجاد اختلافات فرقه‌ای است را درنظر نگیریم فریب می‌خوریم؛ چرا که دشمن وحدت و انسجام ما را نشانه گرفته است.

رفیعی آتانی گفت: نیروهای مسلح مسئولیت امنیت فیزیکی و مرزها را برعهده دارند که مار راحتی است اما رسانه‌ها که بازوان توانمند نیروهای مسلح در برقراری امنیت هستند مسئولیت سخت حفاظت از قوه فکر مردم را به عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز