خبرگزاری کار ایران

گروسی خبر داد:

تمدید مهلت پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۹۲۷

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در قزوین پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۲۹ هزار و ۵۷۶ نفر و درخواست ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده است.

گروسی خاطر نشان ساخت: تا امروز بانک‌های سپه، ملی و ملت از نظر پرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان قزوین از این نظر رتبه ششم کشور را دارد.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به ۱۴ رسته شغلی مصوب صورت می‌گیرد، گفت:  تاکنون بیشترین میزان پرداختی به مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ای و شرکت حمل و نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز