خبرگزاری کار ایران

معرفی ۶ هزار و ۳۹ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین به بانک ها

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۱۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۶ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده است.

 مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از ۱۵ بانک دولتی و خصوصی استان ۱۱ بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا اقدام کرده‌ و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

گروسی ادامه داد: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه با همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های عامل جذب شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، خاطرنشان ساخت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

این مسئول اضافه کرد: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله، بهره بانکی ۱۲ درصد و سه ماه دوره سکون و خواب به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و مدت زمان ثبت نام آن نیز تا پنجم مردادماه تمدید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز